Onderhoud voorkomt CV ketel storingen

Door periodiek CV ketel onderhoud voorkomt u dat de ketel verkeerd is ingeregeld en dat onderdelen van uw CV ketel verroesten of onnodig snel slijten. Zo worden onnodig gasverbruik en de kans op storingen beperkt. 
Wij bieden de volgende onderhoudscontracten voor CV ketels aan:
  • Standaard contract

    Standaard contract 95,00 euro per jaar

    • Het uitvoeren van de onderhoudswerkzaamheden.
    • 24/7 bereikbaar voor storingen.
    • Voorrijkosten bij een onderhoudsbeurt binnen Lansingerland inbegrepen.
    • Voorrijkosten en arbeidsloon voor storingen niet inbegrepen en worden apart berekend.
  • Extra contract

    Extra contract 145,00 euro per jaar

    Alleen mogelijk op toestellen tot 10 jaar oud, boven de 10 jaar is alleen een standaard contract mogelijk.


    • Het uitvoeren van de onderhoudswerkzaamheden.
    • 24/7 bereikbaar voor storingen.
    • Voorrijkosten bij een onderhoudsbeurt binnen Lansingerland inbegrepen.
    • Voorrijkosten en arbeidsloon voor storingen inbegrepen.
  • Geen contract

    Geen contract, eenmalige onderhoudsbeurt 115 euro.


    • Het uitvoeren van de onderhoudswerkzaamheden.
    • Exclusief voorrijkosten.

Vul onderstaand formulier in om een onderhoudscontract af te sluiten.

Storing aan uw CV ketel? We laten u niet in de kou staan!


Hoeveel comfort een goed werkende cv-installatie biedt, merk je pas echt als hij het niet doet. Niets is vervelender dan in de kou te moeten zitten, niet te kunnen douchen of een kraan waar alleen maar koud water uit komt!


Controleer eerst zelf de volgende 10 punten.

1. Staat de gaskraan open?

2. Zit de stekker goed in het stopcontact?

3. Heeft uw toestel een waakvlam? Zo ja, controleer of deze nog brandt.

4. Heeft uw toestel een 'resetknop'? Zo ja, deze even indrukken om het toestel te resetten.

5. Staat de kamerthermostaat wel hoog genoeg?

6. Druppelt er geen warm water kraan? (bij combi toestellen)

7. Is de druk van de CV hoog genoeg? Zo niet, deze bijvullen (zie handleiding fabrikant)

8. Staan er voldoende radiatoren open?

9. Eventueel de installatie ontluchten.

10. Zijn de stoppen en de aardlek gecontroleerd?

Blijkt na deze controle uw toestel nog defect te zijn, dan kunt u de monteur bellen.
Indien er op het display van het toestel een code vermeld staat, dan dient u deze code door te geven aan de monteur.

Wanneer de monteur vaststelt dat toch 1 van de bovengenoemde punten de oorzaak is van de storing aan uw toestel, dan komen de gemaakte kosten voor uw rekening.
Bel ons
Share by: